Sinu vastused aitavad ettevõtetel arendada uusi tooteid ja teenuseid. Näiteks võidakse sinu arvamust küsida mõne uue toote nime, pakendi või maitse kohta. Ettevõtted toetuvad oma otsustes MinuArvamus.ee liikme kvaliteetsele tagasisidele.
Järjepidevuse puudumine vastustes
Näiteks küsime sama faktiküsimust (näiteks vastaja vanust) kahes eri uuringus. Teisalt võime küsida ühe küsitluse käigus sama küsimust kaks korda – nii alguses kui ka lõpus. Kui vastaja annab erinevaid vastuseid, peame seda piisavaks tõendiks, et inimene ei vasta ausalt.
Liiga kiire info sisestamine
Me teame, kui palju läheb vastajal keskmiselt aega, et küsimustik täita. Kui vastaja üritab kiiresti ja mõtlemata küsimustikku infot sisestada, teeb ta seda tavaliselt märksa kiiremini kui keskmine vastaja.
Liiga sarnased vastused erinevatele küsimustele
Meil on kerge kontrollida, kui vastaja valib erinevatele küsimustele pidevalt sama vastusevarianti. Näiteks kõikidele küsimustele valitakse vastuses variant A või 1.
Asjasse puutumatud vastused
Osale küsimustele saab anda vastuseid vabas vormis. Süsteem tuvastab juhud, mil avatud väljadele on sisestatud seosetut teksti või lihtsalt tähemärke.
MinuArvamus.ee on sisse seadnud mitmeid tehnikaid ja süsteeme vastuste kvaliteeti kontrollimiseks. Kui meil on selged tõendid, et vastaja ei ole olnud aus, on meil õigus konto sulgeda ning teenitud punktid kinni pidada.